Кошик
3167 відгуків
+380 (66) 500-73-69
+380 (67) 077-96-33
"Feya-Prof"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Згідно із Законом України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфумерно-косметичні товари входять до переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню чи обміну. Претензії щодо якості товару приймаються лише у момент отримання товару. Уважно оглядайте замовлення у присутності кур'єра або у відділенні кур'єрської служби, якщо Вам не подобається зовнішній вигляд або замовлення не відповідає, повертайте замовлення кур'єру, ми обов'язково його замінимо або повернемо гроші.. Споживач має право на обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів після покупки, за умови: - обмін або повернення товару належної якості провадиться якщо він не був у використанні. - збережений товарний вигляд, не порушена цілісність пакувальних матеріалів, упаковки. - наявність повної комплектації. - необхідно надати документ, що підтверджує покупку. Повернення вартості товару, за погодженням з клієнтом, здійснюється протягом 7 днів після отримання товару магазином. Процедура повернення товару Неналежної якості : -зателефонуйте нам і повідомте про намір повернути оплачений товар -повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів -після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар. Всі послуги перевізників або комісії не переказ грошей відбуваються за наш рахунок. Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або будь-якого іншого перевізника. Повернення коштів здійснюється після того як ми отримаємо товар. Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення логістичних служб. Повернення коштів здійснюється протягом 7-х днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості всі витрати несе покупець. З усіх питань ви можете звернутися за номерами, які вказані в контактах компанії.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner